پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119228
تاکيد خاتمي بر رفع حصر سران فتنه در حضور مسئولان دولتي+عکس
تاریخ انتشار : 1393/07/23 08:11:28
نمایش : 1996
در روز عيد غدير خم تعدادي از مسئولان وقت و برخي چهره هاي اصلاح طلب به ديدار سيد محمد خاتمي يکي از سران فتنه 88 رفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روز عيد غدير خم تعدادي از مسئولان وقت و برخي چهره هاي اصلاح طلب به ديدار محمد خاتمي يکي از سران فتنه 88 رفتند. 

خاتمي در اين مراسم با تأکيد بر اين‌که علي (ع) مظهر مهر ، مدارا و اخلاق است گفت: بسيار علاقمند بوديم در کشوري که الگو گرفته از مولا علي (ع) است نيز مهر و خوشنودي ر ا شاهد بوديم و چه خوب بود در روز عيد سعيد غدير خم شاهد باشيم کساني که اتهامات سياسي دارند در بند حبس نباشند.

تاکيد دوباره خاتمي در حالي است که بر طبق گزارش تصويري خبرگزاري دولتي ايسنا تعدادي از مسئولان دولت فعلي نيز در آن جلسه حضور داشتند.

فارغ از پوشش اين خبر توسط رسانه دولتي ايسنا(که تبديل به امري عادي شده)، حضور مسئولان دولتي در مجلسي که يکي از سران فتنه در آن حضور داشته تامل برانگيز و البته قابل پيش بيني بوده است.

حمايت از سران فتنه و فتنه گران حوادث سال 88 همواره جز مسائلي بوده که نيروهاي ارزشي و نمايندگان مجلس بارها و بارها نسبت به آن تذکر داده بودند ولي متاسفانه همچنان اين رويه ادامه دارد!

انتظار مي‌رود مسئولان دولتي کفه اعتدال را به سمت نيروهاي ضد انقلاب و فتنه گر سوق نداده و ضمن اعلام  برائت، در اين گونه محافل حضور پيدا نکنند؛ چرا که بدون شک حمايت از افرادي که نظام و راي مردم را به بازي گرفته اند مورد پذيرش عموم جامعه واقع نخواهد شد.

همچنين گفتني است که برخي رسانه هاي دولتي و زنجيره اي مدتي است که دست به انتشار اخبار مربوط به سيد محمد خاتمي زده و به نوعي با اين کار سعي دارند وي را در فضاي سياسي احيا کنند.

در همين خصوص امروز(سه شنبه 22 مهرماه) نيز خبرگزاري دولتي ايسنا اقدام به انتشار خبر مربوط به مراسم جشن تولد 72 سالگي خاتمي زده است.

انتهاي پيام/س

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html